Word Lid

Maak een keuze uit onderstaande lidmaatschappen.

Lidmaatschap

Lid zijn van de vereniging NLcoach biedt diverse voordelen. Al deze voordelen staan hieronder kort benoemd.

Kennis & Netwerk

Als Basis Lid krijg je:

Tijdens de cursussen, congressen en themabijeenkomsten kom je in contact met collega (top)coaches uit alle takken van sport. Dit bied je de mogelijkheid om je netwerk uit te breiden en te leren van anderen. Diverse sportbonden kennen licentiepunten toe aan onze bijscholingen. Verder ontvang je vier keer per jaar het NLCOACH magazine. Een uniek magazine met verhalen, ontwikkelingen en ervaringen van, voor en door trainers en coaches.

Als Pro Lid krijg je naast bovenstaande ook gratis toegang tot:

• 1 Regionaal Coach Congres
  • 1 Cursus
  • 1 Themabijeenkomst

En ontvang je geen 10% maar 25% korting op het magazine Sportgericht

Verzekeringen

In het Pro lidmaatschap, Basis lidmaatschap en studentenlidmaatschap zit een:

• Aansprakelijkheidsverzekering én
  • Ongevallenverzekering

Met deze ongevallen- en aansprakelijkheidsverzekering ben je gedekt tegen materiële schade of letselschade, beide geleden door derden en veroorzaakt door een handelen of nalaten van jou als trainer-coach. Je bent verzekerd in de hoedanigheid van trainer-coach van amateursporters en/of professionele sporters (= iemand die een tak van sport als beroep heeft). Schade melden kan via info@nlcoach.nl.

Juridische dienstverlening

Telefonisch juridisch advies
NLcoach biedt al haar leden juridische ondersteuning aan (alleen in Nederland). NLcoach is daarvoor een samenwerking aangegaan met Delissen Martens advocaten, belastingadviseurs & mediation.

Voor juridische, sport gerelateerde, vragen kun je elke werkdag terecht voor een – gratis – telefonisch advies.
Je kunt contact opnemen met Marc of Robbert Delissen:
Mail: mdelissen@delissenmartens.nl
Site: www.delissenmartens.nl

Naast een gratis telefonisch advies, heb je als Pro Lid ook de mogelijkheid gratis ondersteuning te krijgen op onderstaande onderwerpen. Deze gratis ondersteuning geldt tot aan de rechter (alleen in Nederland).
De dienstverlening kan in een persoonlijk onderhoud besproken worden of je ontvangt een schriftelijk advies.

Als Pro Lid kun je terecht voor behandeling van de volgende onderwerpen:
• rechtspositionele kwesties (arbeidsovereenkomsten, contracten, ontslagprocedures etc.)
• vragen ten aanzien van (sponsor)overeenkomsten
• kwesties ten aanzien van portretrechten
• aansprakelijkheidsvraagstukken

Belastingen

Gratis Telefonische Helpdesk
Heb je, als Basis Lid, inhoudelijke vragen over je belastingen(aangifte) dan kun je deze elke werkdag via de Telefonische Helpdesk stellen aan Mr. G.M.L.G. Marell, fiscaal jurist (telefoonnummer 06-24287055 of via info@taxinshape.nl).

Daarnaast heb je als Basis Lid de volgende voordelen:

• Je belastingaangifte laten verzorgen voor slechts € 99,- (wanneer je in loondienst bent)
  • Ben je ZZP’er? Dan kost de belastingaangifte € 672,- excl. btw.
    Deze aangifte bestaat uit:
    • controleren en aanvullen financiële administratie
    • aangifte omzetbelasting (per kwartaal)
    • digitale jaarrekening
    • indienen fiscale winstaangifte (inkomstenbelasting)
  • Wil je ook de belastingaangifte voor je partner (in loondienst) laten verzorgen, dan kost dit € 99,- extra.

Voor Pro Leden is de belastingaangifte wanneer je in loondienst bent gratis en ben je ZZP-er dan zijn de kosten € 522,- excl. btw.

Belangenbehartiging

Belangenbehartiging is een van de kerntaken van NLcoach. Met de huidige 4.000 leden én de activiteiten die NLcoach ontwikkelt, krijgen wij steeds meer een stem bij de (overheid)instanties en organisaties die direct of indirect ook over de trainer-coaches praten en beslissen. Het moge niet vreemd zijn dat met nog meer leden, NLcoach een nog grotere stem en invloed krijgt en nog meer voor jou kan betekenen. Meer informatie tref je aan op de pagina ‘Belangenbehartiging