Uniek aanbod voor intake met sportspychologen VSPN

Speciaal voor leden NLcoach eerste intake/consult met forse korting

Wil jij het beste uit jezelf halen en je als coach verder ontwikkelen? Wil jij weten op welk vlak je winst kan boeken? Wil jij weten hoe je meer plezier kunt hebben en succesvoller kunt zijn? Wil jij inzicht krijgen in jouw kwaliteiten en valkuilen? Of wil je juist handvatten om als coach (nog) beter te presteren onder druk? Maak dan een afspraak met één van de sportpsychologen van de VSPN die een speciaal aanbod hebben voor jou als coach.

Waar een SPORTSPYCHOLOOG VSPN jou als coach bij kan helpen

Aangezien jij als coach een cruciale rol speelt in de ontwikkeling van sporters is het belangrijk om te beschikken over kennis en vaardigheden van alle factoren die optimaal presteren mogelijk maken. In de begeleiding kun je aan de slag met vaardigheden die jou een betere coach maken of met vaardigheden waarmee jij je sporter(s) beter kan laten presteren.

Mogelijke thema’s om te bespreken zijn: zelfkennis, reflectie, communicatie, motivatie, samenwerking, stimuleren, leiderschap, presteren onder druk en omgaan met tegenslag.

Coaches die aangesloten zijn bij NLcoach kunnen tegen een gereduceerd tarief van €39,- (ex btw) een eerste consult/intake van 60 minuten inplannen bij een SPORTPSYCHOLOOG VSPN®️ van de lijst (zie hieronder). Je ontvangt op je eerste gesprek een flinke korting (regulier tarief tussen de €80,- en €100,-). Naar aanleiding van dit eerste gesprek ontvang je een beknopt plan van aanpak, wat een mooie opstap is naar een samenwerkingstraject tussen coach en sportpsycholoog.

Bekijk hier de aangesloten sportpsychologen

SPORTPSYCHOLOOG VSPN® die meedoen aan NLcoach ledenvoordeel actie:

- Wendy van Roozendaal

- Yara van Gendt

- Sten Dallinga

- Stéphanie Kuiper

- Lianne de Haan

- Karin de Bruin

- Diana van Winden

- Amy Verhagen

- Mark Schuls

- Maren Broekens

- Mitchel Kevenaar

- Lisa Rübsteck

- Jorrit Terpstra

- Petra Sauter - De Munck

- Ciska de Bruijn

- Ruben Dekker

- Pleun van Ginneken

- Marjolein Torenbeek

Je kunt hen hier opzoeken voor contactinformatie etc.