NLcoach zoekt ambassadeurs!

Wil jij de vereniging NLcoach helpen?

Graag doet het bestuur een beroep op jou, als trouw lid van NLcoach. In de Algemene Leden Vergadering van december 2021 is er gesproken over het aantrekken van “Ambassadeurs’ om de aanwas van nieuwe leden voor de vereniging te stimuleren. Zo kunnen we onze slogan 'van, voor en door coaches' nog beter inhoud geven!

Gevraagd worden Ambassadeurs (M/V). Je bent lid van NLcoach en bereid om in je directe (sport)omgeving coaches en trainers te enthousiasmeren ook lid te worden van NLcoach. Het lidmaatschap heeft immers vele voordelen, zoals korting op alle door NLcoach georganiseerde sessies, vier keer per jaar het magazine NLCOACH in de bus en verzekeringen! En misschien zijn de coaches in jouw omgeving helemaal niet op de hoogte van het bestaan van de vereniging NLcoach. Hoe mooi dus als jij ze daarop kunt attenderen. Alle nieuwe leden (man/vrouw, jong/oud) zijn welkom.

Met het aanbrengen van drie leden of meer ben je officieel lid van de NLcoach Ambassadeurs Club. Deze club komt op het NLcoach congres speciaal en exclusief bij elkaar.

Heb je belangstelling? Stuur dan een mail naar info@nlcoach.nl en je ontvangt meer informatie.

Wat zou het mooi zijn als we ons coach-netwerk zo kunnen vergroten!