Interactiever

Naast de abonnementenservice en, onder meer, de registratie van verzekeringen, zal Arko Sports Media ook de organisatie van het Nationaal Coach Congres op zich nemen.

De laatste jaren werd dat al in samenwerking met Lubout opgepakt. Ook de organisatie van bij- en nascholingen zal Arko oppakken. Bovendien wordt er, zo vertelde een opgetogen Paul van Ass recent, met de SX-groep gezamenlijk gewerkt aan ‘de bouw van een community’. We willen veel interactiever worden, meer op een moderne manier met onze leden in contact komen. De tijd vraagt daarom.” De plannen worden momenteel uitgewerkt. Met name online zal veel meer informatie voor coaches beschikbaar komen. “We willen bovendien voor veel meer coaches een onmisbare schakel worden. Groei is ons doel.”
Er zal nadrukkelijker een kruisbestuiving komen tussen de website – met de te vormen databank – en het magazine. Informatie uit het blad kan online worden gedeeld. En in het magazine kan verdieping worden geboden van thema’s die online populair zijn.
Het magazine zal ook de komende tijd nog vier keer per jaar verschijnen. Wel wordt in samenwerking met Arko Sports Media aan een upgrade – met onder meer een nieuwe vormgeving en een grotere omvang – gewerkt. Die plannen liggen momenteel op de tekentafel.